PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Dimanche 08.09.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

Zpráva o činnosti sekretariátu a Rady A.T.I.C. ČR.

Činnost sekretariátu profesního sdružení (cechu) turistických informačních center České republiky od 1.ledna 2003 převzalo na základě vítězství ve výběrovém řízení Informační centrum města Pardubic.
Dle podepsané smlouvy funguje sekretariát sedm dní v týdnu od 7.00 do 19.00 hodin, zajišťuje komunikační spojení i v cizích jazycích, jedná se subjekty působícími v cestovním ruchu, účastní se na přípravě a průběhu veletrhů cestovního ruchu a dalších akcí s cestovním ruchem spojených, vyřizuje korespondenci A.T.I.C. ČR (včetně emailové pošty), vede spisovou agendu, písemný archív a ecidenci členské základny Asociace, provádí aktualizaci adresáře, podílí se na vydávání Zpravodaje, zajišťuje komunikaci s veřejností a se sdělovacími prostředky, zajišťuje celkovou prezentaci A.T.I.C. ČR, sleduje vývoj v cestovním ruchu, vyhledává a shromažďuje informace z této oblasti, hospodaří s majetkem Asociace v souladu se schváleným rozpočtem.
Dále sekretariát pořizuje zápisy z jednání Rady Asociace a členského fóra, plní úkoly uložené těmito orgány, sleduje termíny plnění úkolů uložených jednotlivým členům Rady Asociace a ve spolupráci se členy Rady textově zpracovává podklady základních materiálů pro jednání orgánů A.T.I.C. ČR.
Těchto tzv. "operativních" úkolů bylo za 1.čtvrtletí 2003 takřka půl stovky. Z nejdůležitějších připomeňme:
  • 1/1 podpis smlouvy se sekretariátem
  • 1/2 předání sekretariátu
  • 1/3 protest k volbě do Rady za Jižní Čechy - Rada se zevrubně zabývala stížností J.Haláčka i stanoviskem volební komise (Z.Přibyl a J.Kálal). Rada se hlasováním usnesla (pro: 9, proti: 0, nehlasovali: 2), že volba neproběhla v rozporu se Stanovami A.T.I.C., že je nezpochybnitelná a že protest nemůže změnit výsledek hlasování, jenž byl jednoznačný.
  • 1/4 zaslání děkovných dopisů Grandhotelu Zvon, hotelu Malý pivovar a Magistrátu města České Budějovice
  • 1/5 účast na veletrzích Region Tour a Holiday World
  • 1/6 proplaceni map, které byly rozdány na veletrzích Region Tour a Holiday World.
  • 1/7 vytvoření propagačního materiálu A.T.I.C.
  • 1/8 vytvoření produktu A.T.I.C.
  • 1/9 uspořádání tiskové konference A.T.I.C. CR na CCCR
  • 1/10 tiskové prezentace v jednotlivých krajích
  • 1/11 zpravodaj
  • 1/12 situace ve Zlíně - Rada A.T.I.C. se zabývala všemi stanovisky a rozhodla o přijetí Informačního centra města Zlína za člena A.T.I.C.
  • 1/13 příspěvky na dopravu
  • 1/14 návštěvy členů Rady v IC svých krajů
  • 1/15 certifikáty
  • 1/16 definice "i"
  • 2/1 aktuální stav hospodaření + rozpočet
  • 2/2 transparentní účet
  • 2/3 aktuální stav členské základny - Rada pověřuje sekretariát jednat se zájemci o členství, došlé písemné přihlášky bez projednání Radou zařadit mezi čekatele na členství a informovat o této skutečnosti člena Rady z daného kraje. O přijetí čekatele za člena A.T.I.C. rozhodne dle stanov Rada
  • 2/4 stanovení ceny reklamních služeb - Rada ponechala v kompetenci sekretariátu.
  • 2/5 legislativní definice veřejné informační služby
  • 2/6 příprava členského fora
  • 2/7 revize smluvních vztahů s vydavateli po zrušení ediční sekce
  • 2/9 Návrh věcného záměru zákona o cestovním ruchu
  • 2/10 Jednotné značení "i" - Rada A.T.I.C. podporuje záměr ČCCR jednotného značení turistických informačních center, které definovaný standard služeb. ČCCR je připravena zpracovat design manuál a přispět na krytí nákladů IC, které s instalací tohoto značení budou mít.
  • 2/11 Průzkum činnosti IC
  • 2/12 Stanovisko k CzechTourService - Rada A.T.I.C. pověřila prezidenta A.T.I.C. odpovědět na žádost ČCCR v tom smyslu, že firma Bedy a.s. prosazovala svůj informační systém bez spolupráce s A.T.I.C. a že tento systém pro informační centra není přínosem.
  • 2/13 Certifikace dle norem ISO
  • 3/1 Stanovisko k materiálu "55 překážek rozvoje cestovního ruchu"
  • 3/2 Smlouva s C.O.T.
  • 3/4 kanceláře a pobočky - sekretariát předložil návrh v propagačních materiálech nezveřejňovat členy a čekatele na členství v A.T.I.C. ČR, ale "infocentra certifikovaná A.T.I.C. ČR". Každý člen by měl právo na certifikaci 1 provozovny (infocentra) v ceně členského příspěvku a další provozovny (pobočky či kanceláře) za cenu 2.000 Kč/rok . Sekretariát navrhuje možnost zavedení nové služby certifikace nečlenů A.T.I.C. za cenu 6.000 Kč/rok
  • 3/5 Royal Service - sekretariát shromáždí z archívu dokumenty a materiály, dokládající pohledávku vůči Royal Service z roku 2002.
  • 3/6 emailova adresa Rady A.T.I.C. - rada odsouhlasila používání emailove adresy rada@atic.cz s automatickým kopírováním všech příchozích zpráv na emailové adresy všech členů Rady, revizorky a sekretariátu.
  • 3/7 termíny Rady A.T.I.C. - rada schválila návrh na konání pravidelných jednání každé 2.úterý v měsíci (nebude-li v konkrétních případech rozhodnuto jinak). Sekretariát bude na ČCCR rezervovat prostory. Jsou rezervovány termíny 13.5.2003,10.6.2003, 9.9.2003, 14.10.2003 (po členském fóru 2.10.2003 v Praze), 11.11.2003 a 9.12.2003.
  • 3/8 změna sídla A.T.I.C. - sekretariát zajistí změnu sídla A.T.I.C. ČR na tř. Míru 60, Pardubice.
  • 3/9 zápisy z jednání Rady A.T.I.C. - Rada souhlasí se zveřejňováním kompletních zápisů z Rady na internetu.
  • 3/10 smlouva s KČT
  • 3/11 Informační centrum regionů v Praze - sekretariát zjistí náklady na provozování. O provozování ICR Asociací lze uvažovat pouze, pokud bude zajištěno financování nákladů a dostatek průběžně aktualizovaných informací ze všech regionů ČR.
  • 3/12 další členská fóra - Rada schválila záměr uspořádat podzimní členské fórum 2.10.2002 v Praze (s večerem na lodi), jarní 2004 v Ostravě a podzimní 2004 v Kraslicích.
  • 4/1 vyhodnocení činnosti sekretariátu za 1/4 2003
  • 4/5 návrh úpravy stanov
Sekretariát je v denním kontaktu s řadou informačních center. Při řešení praktických problémů provozního charakteru (i na specializovaných seminářích, školeních i setkáních s infocentry) je přesvědčuje o tom, že podmínky pro výkon naší specializované profese i kvalita poskytovaných služeb vyžadují systémové řešení s cechovními principy jejího fungování.

Luděk Šorm,
ředitel sekretariátu A.T.I.C.ČR

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 05.05.2003 v 14:23 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA